Blog'u Açtım ama Neden?

25 Haziran 2008 Çarşamba

Açıkçası bu blogu neden açtığımı hala anlamış değilim. Neler ekleyeceğimi de daha tam olarak bilmiyorum. Aklıma ne gelirse veya internette araştırırken gördüğüm ve ilginç olduğunu düşündüğüm birçok şeyi eklemeyi ve en azından sesimi birkaç kişiye dahi olsa ulaştırabilmeyi ve bilgilendirmeyi düşünüyorum. Hazır Türkiye'de de bir çok kişi blog açmış ve blog yazarlığına soyunmuşken benim blogsuz olmam yakışık almazdı dimi? :P

Bu blogta zaman zaman kendimle ilgili, yaptığım veya yapacağım şeylerle ilgili yazıları bulmanız da mümkün olabilecek...

Yakın zamanda yapmayı planladığım şeyler arasında;
  1. Blog için yeni bir template hazırlamak ( Bu klasik templateleri hiç sevmiyorum )
  2. Arkadaşla birlikte ortak açmayı düşündüğümüz websitesi için ve ayrıca kendime ait bir websitesi için çalışmaya başlamak.
Şimdilik bu kadar yeter herhalde..
Siz sık sık blogu ziyaret etmeyi ve yorumda bulunmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Bu Blogda Ara

Abone Ol

E-mail adresinizi yazın
Yazılar E-mailinize Gelsin

PageRank

En Çok Okunanlar

Takip Edenler